Boka in söndagen 27 mars kl. 16:00 i kalendern, för då är det dags för SRC:s årsmöte att avhållas tillsammans med en spännande föreläsning om kattens beteende.

För att vara med under eftermiddagen krävs att du föranmäler dig genom formuläret längre ner på den här sidan. Eftermiddagen är endast öppen för medlemmar i SRC, och är helt kostnadsfri.

Varmt välkomna!

Årsmöte

27 mars kl 16:00

SRC:s årsmöte kommer i år avhållas digitalt, och vi kommer använda oss av Teams för att genomföra det. Alla huvud- och familjemedlemmar i SRC har rätt att delta med rösträtt. Kattungemedlemmar är precis lika välkomna att vara med, men utan rösträtt.

Jubileumsutlottning

I år fyller SRC 20 år, och det vill vi såklart fira! Utan medlemmar hade det inte funnits någon klubb, så självklart är det till er som födelsedagspresenterna ska gå. Varje månad under hela året kommer vi därför lotta ut ett fint paket till någon av klubbens medlemmar.

Vinnaren av mars månads fina pris kommer vi dra tillsammans med er alla efter klubbens årsmöte.

Föreläsning – Varför gör katten så?

Direkt efter årsmötet och utlottningen kommer beteendeveterinär Anya Thörnqvist hålla en spännande presentation med temat “Varför gör katten så?“. Bland annat kommer hon prata om kattens kroppsspråk och beteende, hur man tolkar sin katt och även lite om vanliga beteendeproblem. Missa inte den här chansen att lära dig mer om din katt och dess behov!

Anmälan

För att delta på behöver du vara medlem i Scandinavian Ragdoll Club. Är du inte redan det kan du enkelt bli det! Bli medlem »

Anmälan är nu stängd